Napisany przez dmroczek on October 9, 2014
W dniu 8 października 2014 r. odbyło się zebranie Zarządu na którym omówiono następujące tematy.
1. Zatwierdzono terminarze spotkań I rundy sezonu 2014/2015.
2. Przedyskutowano wysokość tegorocznej składki na organizację prowadzenia rozgrywek. Przyjęto, że ostateczna wysokość opłaty nie powinna przekroczyć 500,- zł od jednej drużyny. Ostateczna wartość podana zostanie w terminie późniejszym po podpisaniu umowy z Dyrekcją MOSiR.
3. Omówiono terminowość wpłat zaliczki na prowadzenie rozgrywek. Jest ona niezadowalająca. Na dzień 8 października z opłat wywiązało się tylko 60% zespołów. Przypominamy, że zaliczki miały wpłynąć do końca września b.r.
4. Ustalono dyżury członków Zarządu na salach.
5. Kapitanowie gospodarzy meczu zobowiązani są podawać wyniki mailem lub s-mesem na adres LLTSA.
6. Komunikaty z poszczególnych kolejek członkowie Zarządu będą przekazywać na stronę internetową z jednoczesnym powiadomieniem Gazety Wyborczej.
7. W dniu 11 listopada b.r. na sali MOSiR przy al. Zygmuntowskich odbędzie się XIV Memoriał Sławomira Ziemińskiego.
8. II Memoriał Stanisława Wieczorka odbędzie się w weekend ferii zimowych.
9.Na zebraniu zgłoszono wniosek zakupu stołu dla Stowarzyszenia. Postanowiono omówić to na zebraniu kierowników drużyn.
10. Odrzucono wniosek zmiany strony internetowej z uwagi na niedawną jej modernizację.
11. Pozytywnie zaopiniowano wniosek na udział Stowarzyszenia w konkursie Urzędu Miejskiego na aktywność fizyczną mieszkańców Miasta Lublina.